poniedziałek, 28 marca 2016

Dziękuję za wyświetlenia

Cześć ten post nie dotyczy "Wspaniałego Stulecia" tylko wyświetleń. Chciałabym Wam gorąco podziękować za liczbę osób, których Was tu przybyło.
Wklejam tu zdjęcie ile zebrałam wszystkich wyświetleń do tej pory.



Jak widać.
Wyświetleń jest 2 226 (dwa tysiące dwieście dwadzieścia sześć)
Dziękuję za tak dużą liczbę. 
Przybyło was tu dużo więcej niż dwa tysiące.
Dla mnie to bardzo dużo :)

Teraz liczba wyświetleń w jednym poście.
(Dotyczy posta "Książę Mustafa, Selim, Bajazyd i Cihangir)

Jak widać 433 wyświetlenia.
Dziękuję.
Ten post ma największą liczbę wyświetleń ze wszystkich moich postów.





Tutaj liczba wyświetleń w kolejnym poście.
Tym razem (Dotyczy posta Sułtanka Nurbanu)



Dziękuję za prawie 200 wyświetleń.
(nie licząc jednego;) 
Ten post jest drugim postem, gdzie mam najwięcej wyświetleń.
A muszę przyznać, że wrzuciłam go na początku miesiąca. (marzec)





Dziękuję bardzo za uwagę :)
Mam nadzieję, że ten post nie był taki zły :)
Piszcie w komentarzach jakie posty byś cie chcieli.
Na niektóre mam już pomysł, ale jeżeli macie propozycję to piszcie śmiało :)
Do kolejnego postu :)

PS. Mam nadzieję, że święta były udane :)







2 komentarze:

  1. Gratulacje z powodu tak zwiększającej się liczby wyświetleń! Oby nadal Twój blog był odwiedzany przez miłośników WS. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!!!!
    Mam nadzieję że ty również będziesz miała coraz więcej wyświetleń;)))))
    Pozdrawiam Oliwka :))))

    OdpowiedzUsuń