środa, 31 sierpnia 2016

Ruszyły ankiety+ informacje

Witam! Naprawdę bardzo, bardzo Was przepraszam za to, że posty nie pojawiają się regularnie, ale myślę, że rozumiecie, są wakacje a oprócz tego mam różne sprawy na głowie.

Przychodzę do Was z kolejnym postem, ale ten post dotyczył będzie ankiet.
Zrobiłam ankiety, a oto ich tytuły:

Który bohater "Sułtanki Kosem" jest twoim ulubionym?

Którego bohatera "Sułtanki Kosem" przywróciłabyś/przywróciłbyś do serialu?

Ankiety są po prawej stronie bloga, więc zachęcam do brania w niej udział. Czas macie do 15 września, a więc 15 dni, jak będzie trzeba przedłużę ten czas jeszcze o kilka dni.

I ma do was jedną prośbę i jedno pytanie.
Bo serial cały czas trwa, bohaterzy  którzy żyją, a którzy nie, układałam na dzień dzisiejszy i jeżeli jakiś bohater umrze napiszcie w komentarzu pod tym postem np:
"Moim ulubionym bohaterem 'Sułtanki Kosem' jest Sułtan Ahmed, ale on zmarł w dzisiejszym odcinku :("    Wiecie... Chodzi mi o to żeby napisać, jak Wasz bohater nie będzie żył.  A oprócz tego zaznaczyć drugiego bohatera którego też bardzo lubicie, chyba że zapomniałam o jakimś to napiszcie.  A co do drugiej ankiety to normalnie zaznaczacie którą postać przywrócilibyście.

A pytanie jest następujące:
Przeczytałam książkę pod tytułem: Sułtanka Kosem w haremie. I czy dać swoją opinię na temat tej książki? Z przyjemnością mogłabym napisać wrażenia odnośnie tej naprawdę ciekawej książki.
Jeżeli chcecie żebym napisała swoją opinię napiszcie komentarz.



Tak oto kończę dzisiejszy wpis :)
Mam nadzieję, że będziecie korzystać z ankiety :)
Zapraszam również do komentowania :)
Do kolejnego postu ;)

3 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś. ^^
    W głębi serca wierzyłam, że nie zapomniałaś o nas, wchodzę na bloga a tu nowy wpis. :-)
    Ankiety na pewno wypełnię w wolnym czasie.
    Czekam na nowe posty. ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak moglam zapomniec :)
      Pamietalam caly czas :)
      Tylko wiesz... Wakacje, a teraz szkola.
      W kazdym badz razie posty teraz beda czesciej ;)
      Mam nadzieje, ze wypelnisz ankiete, bo zdanie kazdego jest dla mnie bardzo wazne ;)
      Teraz skupie sie na ankietach. (ale przygotowuje juz posty)
      Serdecznie pozdrawiam, Oliwka

      Usuń
  2. Witajcie, zapraszam fanów ,,Wspaniałego Stulecia'' do zagrania w Minecraft na serwerze Harem.mygs.co Wersja 1.16.4 Optifine. Jest to serwer role-play, po więcej szczegółów pisać na skype do Daenerys_ Minecraft (nie korzystamy z kamerki video i chatu głosowego) .

    OdpowiedzUsuń