piątek, 5 lutego 2016

Tajemnice Sulejmana i Hurrem- książka

Cześć dzisiaj będzie post o książce pod tytułem "Tajemnice Sulejmnana i Hurrem" książka była dołączona do gazety Fakt. Można ją było kupić (o ile dobrze pamiętam) 18 stycznia. Ja ją akurat kupiłam 4 lutego (czwartek). Książka kosztowała 7,99. Mam nadzieję, że książka pojawi się jeszcze w kioskach czy supermarketach :) Autorką tej książki jest Anna Mieczkowska. Książka ma 96 stron. Ma okładkę miekką. Jest bardzo poręczna i praktyczna. Szczerze to muszę przyznać, że przeczytałam ją w jeden dzień (około 1 godzinę mi to zajęło) dokładnie to przeczytałam ją właśnie w czwartek bo wtedy ją dostałam. Bardzo mi się podobała.


Okładka książki.



Rozdziały:
1.Słowo od autora.
2.Dlaczego "Wspaniałe Stulecie".
3.Pieniądze.
4.Polski wątek.
5.Cały czas pod górkę.
6.Alkohol i inne nałogi.
7.Gdzie spędzał czas Sulejmnan.
8.Pałac Topkapi.
9.Zabronione i święte.
10.Kto miał wstęp do Haremu?
11.Co z tym seksem?
12.Harem-gniazdo rozpusty czy szkoła dam?
13.Depilacja łona i lesbijska miłość.
14.Eunuchowie.
15.Hierarchia w Haremie.
16.Żony Sulejmana.
17.Hurrem była Polką?
18.Aktorzy.
19.Wymowa i słowniczek.

Tak to są wszystkie rozdziały, które występują w książce.
Muszę przyznać, że książka zawiera bardzo dużo informacji o których nie miałam pojęcia.
Jeżeli chodzi o rozdział aktorzy to ciekawe jest to, że autorka umieściła życie aktorów "poza planem".
Jeszcze chcę się odnieść do ostatniego rozdziału- Wymowa i słowniczek. To też jest bardzo ciekawe dzięki temu można się dowiedzieć jak się wymawia różne litery i piszą tam różne wyrazy takie jak na przykład: medrese- szkoła koraniczna, mangal- przenośny piecyk... I wiele wiele innych. Są tam również posady. Myślę zrobić taki post.



A teraz zdjęcie calutkiej
obsady czwartego sezonu.


Mam nadzieję, że post się spodobał.
Piszcie w komentarzach czy chcecie bym pisała więcej o książce.
Każdy rozdział oobno.
Wtedy bym częściej wrzucała recenzje.
Zapraszam do komentowania i pozdrawiam was serdecznie.
Do kolejnego postu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz